Hogyan zajlik egy találkozó?

  1. Előzetesen telefonon, vagy emailben egyeztetünk időpontot és helyszínt,amit visszaigazolunk legkésőbb a találkozó előtt 24 órával.Ebben segítségünkre van az irodavezető kollégánk, aki megadja a tanácsadóink számára a biztos hátteret munkájukhoz
  2. Mi elsősorban az irodánkat részesítjük előnyben ha találkozóról van szó,hiszen kellemes környezetben,nem igazán irodai hangulatban tudunk kötetlenül beszélgetni leendő ügyfeleinkkel.
    Amennyiben ügyfelünk igényli,úgy meglátogatjuk az általa megjelölt helyszínen,ami legtöbb esetben az ő irodája, esetleg az otthona.
  3. Nem szerencsés kávézókban és plázákban találkozni,mivel a téma diszkréciót igényel,hiszen pénzügyekről beszélgetünk,így egy-egy döntés akár milliókat is hozhat az ügyfélnek,ezért mindenképpen javasolt azt a maximum egy órát,megfelelő környezetben eltölteni.
  4. Első találkozáskor az a célunk,hogy a lehető legteljesebb képet kapjuk ügyfeleink igényéről,céljairól,és időtávjairól. Ilyenkor kérdéseket teszünk fel, megnézzük mik az elképzelései és lehetőségei leendő ügyfeleinknek. Nagyon fontos, hogy egy ilyen beszélgetés alkalmával őszintén tudjunk erről a témáról beszélgetni, hiszen mi csak akkor tudunk segíteni ha a lehető legtöbb információ birtokában vagyunk. Miután ez a beszélgetés megtörténik 72 órán belül konkrét ajánlatot készítünk, még akkor is több lehetőséget bemutatva, amelyből majd közösen eldöntjük, melyik a legmegfelelőbb.           A velünk folytatott beszélgetés ingyenes!

A találkozó maximum egy órát vesz igénybe, de akár milliókat is jelenthet az ügyfélnek!